tisdag 4 januari 2011

Nu sitter jag här och drömmer igen

Råkade lalla in på en sån där klädsida och fastnade för lite fina saker. Saker som jag inte kan ha än, men hoppas på att jag ska kunna ha om något år eller så. Jag drömmer just nu om att jag glatt studsar gatan fram klädd i den här:
Hittat på pinup girl clothing

och på fötterna har jag dessa:

frågan är bara om jag klarar av att studsa så mycket i dom, man jag kan kanske stå och se fin ut i alla fall, eller kanske sitta.

Finns ännu fler riktigt coola grejer inne på sidan, kika själv på http://www.pinupgirlclothing.com vet ja!

8 kommentarer:

  1. Efter min fotoperation kan jag förhoppningsvis ha såna' klackar igen.

    SvaraRadera
  2. Så det är fotoperation som gäller då? Har redan varit hos läkare och försökte komma in på det spåret men de ansåg att en väl utvecklad halux valgus med broskväxt går att häva bara man använder sig av inlägg i skorna. Jag var skeptisk men gav upp.

    SvaraRadera
  3. Å, så fint! Stövlarna gillade jag särskilt.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Absolut, jag är en sådan där skoälskare med stora mått, kanske just för att jag sällan kan ha riktigt fina skor. Jag äger dock flera par som jag aldrig kan använda :(

    SvaraRadera
  5. Ruskigt snygg klänning!
    Jag önskar att jag också hade kropp för en sådan. En dag :D

    SvaraRadera
  6. Eller hur Lotta. Den fanns visst i en mullig modell också men den var slutsåld

    SvaraRadera
  7. Ramlade förbi och tokfastnade för alla vackra kläder och skor!
    Vilken guldgruva!

    SvaraRadera
  8. Ja visst har dom läckra kläder Mångmamman. Välkommen hit och hoppas det finns mer som kan falla dig i smaken här inne, jag skriver ju inte bara om kläder direkt.

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive