söndag 4 juli 2010

Mitt liv enligt Page (fullständigt meningslöst)

Genom att endast använda titlar från en enda artist så smart som möjligt besvara dessa frågor. Du får inte använda samma band som mig och försök att inte upprepa samma titel två gånger.

Artist
Page

Är du kvinna eller man:
bara sex

Beskriv dig själv:
Så bra

Hur mår du?
Som skjuten ur en kanon

beskriv var du för tillfället bor:
hus av glas

om du kunde åka precis vart du ville, vart skulle du då åka?
flera hundra mil

Ditt favorittransportmedel:
acid skate

Din bästa vän är:
tätt inpå

Alla dina bästa vänner är:
vi kan prata

Hur är vädret?
rosa moln och vita segel

Favorittid på dygnet:
Världens bästa morgon

Om ditt liv var en teveshow vad skulle den då heta?
jag kan inte förstå

Vad är meningen med livet för dig?
min telefon

Hur ser du på ditt förhållande:
kärlekens park

Din största skräck:
Allt jag pekar på

Vad är ditt bästa tips att ge?
Försök att glömma världen

Dagens tanke:
allt eller inget

Hur skulle du vilja dö:
The end

Själens tillstånd för tillfället:
Landar

Ditt motto:
Lyssna på mamma

1 kommentar:

  1. Kul! Det här måste jag göra när jag kommer hem! Eller i kväll.

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive