onsdag 8 juli 2009

Nu har jag skaffat ny mobil

Det blev persikan, av flera anledningar.

Till att börja med så vann den ju omröstningen här inne men jag var nog mest inne på den från början själv också.
Den hade inte lika glansig yta som den svarta och därför tror jag inte att den blir lika flottig som den svarta. Den silvriga gick jag nog aldrig riktigt igång på. Försäljaren tyckte nog att persikan också var lite snyggare men han skulle aldrig ha den själv, tror jag. Försäljarna och försäljaren förresten, vi hann nog gå igenom alla utom en anställd på hela bygget, rent komiskt.

I går satt jag i alla fall med min mobil och försökte få igång mobilbloggningen. Det skulle ju gå med bara några få knapptryckningar sa dom på både blogger och i beskrivningen. Beskrivningen gick dock inte närmre in vilka knapptryck det gällde. Jag tryckte och fipplade och hade mig och jag kan säga att go@blogger.com anser inte min mobil att man kan maila till.

Helt plötsligt lyckades jag men då råkade jag starta en helt ny blogg i bara farten.

Vi får väl se om jag får något genombrott i frågan, måste erkänna att det här får mig inte att sluta känna mig som en teknisk idiot.

1 kommentar:

  1. Åh nej,,,,,inga fler bloggar. Håll dig till 1 är du snäll,,,,blir så förvirrad på personer som har flera olika bloggar och flera olika hemsidor,,,,samla allt på 1 ställe tycker jag :)
    Ok om man har 1 hemsida och 1 blogg,,,,men inte mer än så, snälla :)

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive