torsdag 18 december 2008

Det finns i alla fall nån som gillar mina fotografier

Vi recenserade lite spel för ett tag sedan och när vi ändå skrev om dem så fotograferade vi så det fanns lite spännande bilder som beskrev hur roligt vi hade det. Det var till KarlskogaKuriren. Och inte nog med att en av mina bilder valdes ut att användas för spelrecensionerna, dom drog dessutom på just min bild. Ja, jag är nog lite stolt i alla fall, helt utan utbildning, bara lite road av det.

Och jag gjorde det gratis, men det är klart, jag har ju levt på min man under hela utbildningen, så man kan väl säga att det ändå blir mina pengar sen ändå så varför tjafsa. Mitt namn kom i alla fall i tidningen :) fotograf: Pernilla Krügerbarber mmfffnnnfff


Så är fint blev tidningsuppslaget

Och här kan ni se bilden dom drog på ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Vad söta tår du har!

    SvaraRadera
  2. JAG tycker också om dina fotografier! (Men det vet du ju redan, för det har jag sagt!) Du tar lite annorlunda vinklar och fokus, det tycker jag är kul.
    Kram cissi

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive