fredag 31 oktober 2008

Resultat / Planering


Det här med jämnvikt är ju som sagt var inte min grej, speciellt inte när jag har min make i närheten. Jag har gått upp ett och ett halvt kilo sedan i fredags men det ska jag ändra på tills nästa fredag för nu attans ska det bli bättre. Jag har ätit osunt till mat och jag har ätit godis och kakor. Jag har inte hunnit gå något direkt eftersom jag haft så mycket plugg att göra så det har varit skolbänk och datorplacering.

fredag 1 006
lördag 355 (var på fest och tog av mig stegräknaren vid lunch)
söndag 0 (var på fest och tog aldrig på mig stegräknaren)
måndag 14 072 snabba 8 549
tisdag10 986 snabba 8 416
onsdag 6 701 snabba 1 967
torsdag 2 862

Som sagt, min stegrapportering är lite pinsam, men lite har jag ändå hunnit med att gå.

Planeringen frammåt. Ja det är ju inte så svårt att utvärdera vad det var som gått fel och vad jag kan göra bättre. Om jag går mer och drar ner på onyttigheterna så är jag ju home free så det är väl det jag ska göra så får vi se vad jag får för resultat på fredag, om en vecka. Tjo och tjim!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive