söndag 27 april 2008

Mysko hänvisningar

Jag är ju med i bloggtoppen och i går när jag var där inne och surfade runt för att leta efter fler roliga bloggar som jag skulle uppskatta så hittade jag ett relativt nytt system som dom fixat fram. Nån bloggförslagsmodell. Man trycker igång den där makapären och surfar in på sina favoritbloggar och då kommer den att regestrera dessa och sedan ta fram liknande bloggar.

Jättebra tänkte jag, tryckte igång den och surfade sedan in på mina favoriter:
Vad är grejen, Mannen som blev trött, Konst eller Porr, Johanna Graf, Infanterield och Vägen från 137 kilo.

Efter en timma gick jag med spänning in på bloggtoppen för att se vad jag kunde ha fått för fina förslag och finner då...
Blondibella, Kenza, Kissie och Stina-Lee !!!!!!!!!
What the fuck!
NÄ!


Inte intresserad!

Kan någon tala om för mig på vilket sätt dessa boggar påminner om varandra?

Jag börjar fundera på om bloggtoppen är köpt av samma klädesbutiker som dom där småflickorna!! Att dom tjänar på att hänvisa till de bloggarna. Bloggarna jag räknade upp ligger ju inte ens under samma kategori som dom jag blev tipsade om! När jag frågade maken vad han trodde jag fick upp så sa han skrattande "Katrin schulman", och här kommer det tragiska, DET HADE FUNNITS NÅGON LOGIK I DET! Katrin Schulman försöker ju vara rolig på samhällets bekostnad, inte för att jag alltid tycker att hon lyckas utan bara blir pinsam, men det finns logik i att hon skulle komma upp i sökningen, MED DE DÄR MODEBLOGGARNA PÅ 14+? nej, ingen logik!

Vågar inte använda det där sökningsprogrammet någe mer, tack så mycket.

1 kommentar:

  1. Det där var ju sinnessjukt på riktigt. Kissie, Kenza? Bajsa och kissa? Huh?

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive