torsdag 24 april 2008

Det var ingen blöt dag

Jag ska helst drick fem liter vatten om dagen, absolut minst tre liter vatten. Det har inte gått så bra idag. Det har varit så mycket springande hit och dit med klienter och annat folk så jag har inte hunnit få i mig mitt vatten så jag ligger två lite back. Jag har alltså bara fått i mig en liter vatten idag. Kanske inte så konstigt att jag mår lite halvkasst, känns som om jag håller på att bli sjuk. Vet inte om jag kan fixa att få i mig två liter vatten på en halvtimme heller. Fy vad jag är en dålig kvinna!

Hoppas jag är duktigare i morgon.

1 kommentar:

  1. Det gör nog inget om amn missar en dag.. du får dricka 6 nästa hahaha

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive