En veckas resultat


Jag har slutat äta mackor på morgonen och bytt ut det till kesella, bär, frön och hallon. Eller ägg och bacon. Eller omelett.
Jag har tagit bort potatis, ris, pasta.
Jag har inte ätit något godis eller sötebröd.

Jag har ätit mig mätt varje dag men jag är heller inte lika hungrig som jag brukar vara. Mitt sötsug har försvunnit i stort sett helt. Igår, lördag drack jag te och kolsyrat vatten på kvällen efter maten, jag hade tänkt festa till med lite färska jordgubbar som maken köpt, men jag var inte sugen på sött. Jag var verkligen inte sugen alls. Te och isvatten var precis lagom.

Och middagen sedan, vilken fantastiskt god middag.
Kyckling Alfredo med blomkål till istället för pasta. Familjen åt pasta.
Jag åt pizza i fredags, men jag åt bara fyllningen, vilket ändå är det gottaste!

Resultatet, efter en vecka, och då har jag inte satt in någon specifik träning än.

-3,7 kilo!

Kommentarer